onsdag den 21. maj 2014

Insta lately *9


Er lige blevet færdig med en tysk-aflevering, gaaab..! Nu står den lige straks på "dyne-kigning" 
inden Frk. Mortensen skal op klokken kvalme og powerwalke (og lave flere lektier) inden job.. 

- skal træne med min personlige træner i morgen aften, dét glæder jeg mig til gengæld til..! :) 

Sidst var jeg jo ved både at besvime og ørle, så denne gang pakker jeg lige lidt spiseligt,
 jeg kan indtage, inden hun svinger "pisken" over mig..! :D  


1 + 4) Flasher lige mine nye tallerkener fra Søstrene Grene - er SÅ glad for dem og bruger dem næsten på daglig basis.. maden tager sig altså bare lidt bedre ud på en lækker tallerken..! :) Der er serveret henholdsvis én gang frokost og et mellemmåltid bestående af knækbrød m. dadeltapenade

2+3) Ser blomster alle vegne - I love it..! 
De øverste har jeg dog selv købt og placeret i vindueskammen i opgangen :) 


Sov godt..! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...